Come over, have a coffee with us and share your future!

Let's meet!

Laat van je horen.
Daar worden we altijd wijzer van.

info@digitalshapers.nl

A Barbara Strozzilaan 101
    1083 HN Amsterdam

T +31 20 240 2481

 

Routebeschrijving

Events

#ShapingDigital is een serie interactieve sessies over actuele digitale onderwerpen, bedoeld om de ideeën samen te brengen van born-digitals en beleidsmakers van corporates en startups. We verwelkomen je met koffie en croissants en beloven je dat je geïnspireerd naar huis zal gaan met praktische inzichten. Tot nu toe hebben we vier #ShapingDigital events georganiseerd. Houd de LinkedIn pagina in de gaten voor informatie over ons volgende event.

 

 

Data-Driven Organizations


June 14, 9.00 - 13.00
Spaces Herengracht, Amsterdam

Data is de nieuwe olie. Rapporten van McKinsey beloven dat Data Science projecten - die leiden tot kostenvermindering, nieuwe producten en services, en voorspellingen over huidige en toekomstige businesses - winst kunnen verhogen met 4-8%. Toch zijn er weinig bedrijven die de toegevoegde waarde van interne en open data benutten. Hoe wordt jouw organisatie meer data-driven?

Die vierde editie van #ShapingDigital was een interactieve sessie in het teken van de enorme potentie van een data-driven approach. Digital Shapers en Ortec Data Science verzorgden presentaties en een case study waarin beleidsmakers van verschillende organisaties samenwerkten. We sloten dit inspirerende event af met een lunch.

 

 

 

Disrupting the Customer Experience

 
April 12, 9.00 - 12.00
Spaces Rode Olifant, Den Haag

Bedrijven investeren momenteel hevig in optimale customer experience. Maar gaan we de goede kant op? Doen we het alleen een beetje beter, of doorbreken we de customer experience van ons bedrijf?

Tijdens de derde editie van #ShapingDigital discussieerden born-digitals en beleidsmakers van corporates en startups over topics als Customer Experience 4.0 en the Science of Subliminal Persuasion. Rodger Buyvoets van Crobox en Digital Shapers deelden hun inzichten tijdens twee presentaties, en beleidsmakers van KLM, Uber, en Crobox bespraken best practices in customer experience tijdens de interactieve paneldiscussie.

 

 

In Shape with LinkedIn


February 8, 9.00 - 12.00
LinkedIn Rembrandttoren, Amsterdam

In een tijd waarin werkgevers niet langer hun werknemers kiezen, maar werknemers een organisatie kiezen op basis van hun intrinsieke motivatie, vraag je je af: wat is de beste strategie om talent aan te trekken dat belangrijk is voor de toekomst van je organisatie?

De tweede editie van #ShapingDigital werd georganiseerd in samenwerking met onze kennispartner LinkedIn. Tijdens deze workshop stelde keynote speaker Marcel Molenaar (Country Director Benelux & Head Marketing Solutions) deze belangrijke vraag en leidde een interactieve discussie waarin beleidsmakers van snelgroeiende bedrijven en digital talents samenwerkten om tot praktische inzichten te komen.