Do what you do so well that they will want to see it again and bring their friends.

~ Walt Disney, Founder of Disney

Customer Experience

Customer experience is de ultieme focus van iedere digitale transformatie. Interactie met je bedrijf, producten en diensten, de klant verwacht in deze digitale wereld meer en sneller:  Anywhere, anytime en omnichannel. Hoe zorg je voor een optimale customer experience op kanalen als mobile, web, social en blijf je deze constant optimaliseren? Wie is je doelgroep en hoe krijg je deze in beweging?

Regeren is vooruitzien. Daarom kijken wij naar customer experience door de ogen van de millennial en gebruiken vernieuwde vormen van sales, agile marketing en communicatie. We laten je kennismaken met methodes als growth hacking. We laten je werken met nieuwe tools en bepalen samen welke trends waarde toevoegen voor jouw organisatie. Denk aan experiment design, self help customer service en cognitive analytics.

Cases

Lees meer over onze uitdagingen, oplossingen en resultaten.

Upcoming event

Ieder kwartaal organiseren we co-creatieve workshops over de Customer Experience. Wil je t.z.t. een uitnodiging ontvangen? Laat je gegevens achter, dan nemen we snel contact met je op.

 

Gespecialiseerde Shapers

Bekijk de andere thema's

Strategy in the Digital Age

Data & Advanced Analytics

New Product Design

Digital Workforce

Digital Academy & Insights